Speeltuinen verdienen buurtconcierge

7 maart 2018

Woensdag 7 maart heeft Stephan Antuma – nummer 2 voor stadsdeelcommissie Oud-Zuid – rommel opgeruimd bij de speeltuin aan de Tuyll van Serooskerkenweg. Diverse kilo’s zwerfvuil zijn van de straat richting ondergrondse afvalcontainer verhuisd. Stephan: “De speeltuin is na alle bouwwerkzaamheden op het Stadionplein opnieuw aangelegd. Toch zie je na een half jaar al ontelbaar veel peuken, vuurwerkresten en ander afval. Het voelt goed om daar met het team wat aan te doen”.

Een speerpunt voor de Partij van de Arbeid in de van Tuyll- en Stadionbuurt is dat er een vaste buurtconciërge komt. Deze conciërge kan zorgen voor een schone & nette omgeving en een prettige plek voor kinderen om te spelen en hun ouders om te verblijven.

Stephan: “als je aan het opruimen bent, heb je ook direct een gesprek met aanwezige ouders. Het is hartverwarmend dat zij unaniem achter het PvdA-voornemen om een vaste buurtconciërge aan te stellen staan”.