16 april 2016

Festival van de Arbeid

Locatie Vorstelijk Complex Prinses Beatrixlaan 2, 3554JK Utrecht

30 april 2016, 10:00 / 1 mei 2016, 18.00 uur

Zeventig jaar Partij van de Arbeid; dát willen we met u vieren op het Festival van de Arbeid!

Zeventig jaar geleden, op 9 februari 1946, werd de PvdA opgericht in het Krasnapolsky in Amsterdam. Zeventig jaar later hebben we veel bereikt, en maken onze vrijwilligers, bestuurders en politici zich nog steeds elke dag hard voor onze idealen. We nodigen daarom iedereen uit voor het Festival van de Arbeid op zaterdag 30 april en zondag 1 mei 2016 in Utrecht. Ben jij er bij op 30 april en 1 mei?

30 april: een mooi feestje!
Zaterdag overdag staat in het teken van het Opleidingsfestival in de Parel van Zuilen en het nabijgelegen Vorstelijk Complex. De Rosa leergang sluit af in Fort aan de Klop. Tussendoor komen er mensen uit heel Nederland bij elkaar om tijdens het Toekomstfestival te spreken over het verkiezingsprogramma van 2017. Samen met alle geledingen binnen het MBO en hun leerlingen organiseren we het MBO festival ook op 30 april, want de PvdA is trots op het MBO!

Zaterdagavond tijdens de ‘Nacht van de Arbeid’ treden er verschillende artiesten en een DJ op, vertellen inspirerende sprekers over hun idealen en vinden er verschillende workshops plaats. In een festivalsfeer staan foodtrucks en de Colour Kitchen klaar om je van brandstof te voorzien, is er voldoende gelegenheid om rustig bij te praten, maar ontbreekt het ook niet aan een flinke dansvloer… Dit alles vindt allemaal plaats in het Vorstelijk Complex Zuilen te Utrecht.

1 mei: tradities en meer
De volgende dag op de ‘Dag van de Arbeid’ komen we traditiegetrouw weer bij elkaar, wederom in het Vorstelijk Complex Zuilen te Utrecht. Hierover later meer.

Meer informatie? Mail dan naar: [email protected]