Nieuwjaarsreceptie was weer gezellig

Door Sander Meinema op 14 januari 2023

Gisteravond hadden we onze Nieuwjaarsreceptie samen met de onderafdeling Oost in Huize Lydia. Het was een gezellige bijeenkomst waar veel leden elkaar weer konden ontmoeten. Daarnaast waren er enkele nieuwe leden die zich ook meteen voor de campagne hebben opgegeven. Extra leuk was om bekende en nog niet bekende leden van Oost te ontmoeten. Ik vond het erg leuk om veel leden te kunnen spreken. Helaas niet allemaal, maar hopelijk op een volgende bijeenkomst.

We begonnen met welkomstpraatjes van de voorzitter van Oost Yorgos Chrysopoulos en mijzelf. Daarna hadden we spontaan een open forum gecreëerd. Hier spraken ons prominent lid en lijsttrekker EK Mei Li Vos, lijsttrekker Waterschap AGV Bea de Buisonje (tevens lid Oost) en lijsttrekker PS NH Jeroen Olthof om iedereen te enthousiasmeren voor de campagne en de noodzaak om voor de PvdA te stemmen. Wij kunnen samen het verschil maken!

Dit jaar is er ook de mogelijkheid voor Nederlands die in het buitenland wonen om indirect te stemmen voor de Eerste Kamer. Ons prominent lid Egbert de Vries heeft dit onder de aandacht gebracht.

Al met al een goed begin van het nieuwe jaar!

Sander Meinema

Als voorzitter wil Sander samen met het bestuur en de leden een stevig en continu onderafdeling neerzetten. Hierbij is de organisatie het cement en de leden zijn de bouwstenen. Informeren en activeren van leden is fundamenteel. Een stabiele partij ondersteunt onze politici om de sociaal-democratie uit te dragen en onze idealen te verwezenlijken. Uiteraard zijn

Meer over Sander Meinema