Kom naar de Algemene Ledenvergadering op 30 maart a.s.

Door Nick Schipper op 28 maart 2021

Op dinsdag 30 maart organiseert de PvdA Amsterdam Zuid een Algemene Ledenvergadering (ALV). In verband met de maatregelen omtrent Covid-19 zal deze bijeenkomst digitaal plaatsvinden, via het PvdA-medium SamenOnline (via Mijn PvdA), om 20.00 uur. Meer informatie over SamenOnline vindt u onderaan dit bericht. De stukken zijn inmiddels per mail aan de leden uit Amsterdam Zuid verstrekt.

20.00 Opening door de voorzitter

20.05 Jaarrekening 2020

20.10 Terugblik op de campagne en de verkiezingen

20.30 Vooruitblik op de Gemeenteraadsverkiezingen 2022

20.45 Afscheid Estella Heesen, presentatie en installatie nieuwe voorzitter Julian Verbeek

20.50 Rondvraag

21.00 Sluiting

Hoe werkt SamenOnline?

De ALV vindt plaats via de online tool die ons door de partij is aangereikt, SamenOnline. U kunt zich met uw persoonlijke account voor MijnPvdA aanmelden en deelnemen aan de vergadering. Hiervoor dient u wel (correct) geregistreerd te staan in de ledenadministratie (als lid van de afdeling Amsterdam Zuid). Heeft u nog geen ervaring met SamenOnline? Log dan op tijd in, dan kunnen we helpen met eventuele problemen! Je kunt ons ook eerder om hulp vragen. Stuur hiervoor een mail naar Nick Schipper of bel naar 06 33317242.

Nick Schipper

Sinds ik als vrijwilliger actief ben in diverse besturen van de PvdA in Amsterdam bijna uitsluitend in de functie van penningmeester.

Meer over Nick Schipper