Door op 28 januari 2015

De PvdA-Frisse-Wind-Tour

Beste partijgenoten, fietsliefhebbers, eindelijk komt ‘ie er dan, van woensdag 25 tot en met zaterdag 28 februari…

De PvdA-Frisse-Wind-Tour!

Om een frisse wind door Noord-Holland te laten waaien en de PvdA breed onder de aandacht te brengen voor de komende verkiezingen, heeft Marieke van Duijn, de nummer 2 op de lijst voor de Provinciale Staten van Noord-Holland, het initiatief genomen voor een ‘rondje Noord-Holland’ op de fiets.

In vier dagen wordt er door Noord-Holland gefietst om aandacht te vragen voor twee dingen: knelpunten voor fietsers en de luchtkwaliteit in Noord-Holland. Prominenten rijden hier en daar een stuk mee, verschillende afdelingen van de partij worden bezocht voor een kop koffie, en uiteraard kan iedereen die maar wil op elk moment aanhaken om te fietsen en te praten.

De route wordt nog uitgestippeld, maar waarschijnlijk worden in ieder geval de volgende steden en plaatsen aangedaan:

Dag 1 (woensdag 25 februari): Hilversum – Huizen – Bussum – Amsterdam – Zaandam – Purmerend – Hoorn
Dag 2 (donderdag 26 februari): Hoorn – Enkhuizen – Den Helder – Texel
Dag 3 (vrijdag 27 februari): Den Helder – Bergen – Heerhugowaard – Alkmaar – Castricum – Beverwijk – Velsen – Haarlem
Dag 4 (zaterdag 28 februari): Haarlem – Heemstede – Schiphol – Hoofddorp – Amstelveen

Meer details volgen, zodra de precieze route bekend is zal deze openbaar worden gemaakt!

Wij kijken uit naar een grootse tocht, met veel fietsende PvdA’ers!