Door op 17 mei 2016

Campagneactie ‘de PvdA in de Buurt’

Komende zaterdag, 21 mei is er een landelijke campagnedag: ‘de PvdA in de Buurt’.

De actie heeft als thema: Hoe ervaart u uw buurt waarin u leeft?

Ook onze afdeling gaat meedoen samen met de andere afdelingen in de stad. Wij houden onze actie van 14:30 tot 15:30 uur in de omgeving van de van Woustraat. Daar willen we contact maken met de bewoners en hen vragen hoe zij hun buurt ervaren en wat de lokale politiek kan doen om de leefbaarheid te verbeteren. Er worden aldaar ook rozen uitgedeeld.

We willen graag de van Woustraat ‘rood’ kleuren en daar hebben we veel mensen voor nodig. We nodigen u graag uit om samen met ons 2e Kamerlid Mei Li Vos, onze dagelijks bestuurder Marijn van Ballegooijen en enkele bestuursleden van de afdeling te helpen deze actie tot een succes te maken.

We verzamelen om 14.00 uur in de Stadskantine (van Woustraat 120,1073 LT)

De actie is vanaf 14.30 tot 15.30 uur, waarna we onder het genot van een kop koffie, thee, of een frisje nog wat napraten.

Wilt u mee komen helpen aan de campagneactie? Laat dit dan even weten aan de campagnecoordinator Fred Cohen: [email protected]. Mocht je het pas op een laat moment weten of willen kan je natuurlijk gewoon aanschuiven.

Namens de afdeling Amsterdam-Zuid hopen wij u allen in grote getale te mogen begroeten.